PORADENSTVO
Iba “SPOVEDNÉ TAJOMSTVO” nám nedovoľuje hovoriť o úspechoch našich klientov…
tel.: +421 905 23 10 66
Taktné a ohľaduplné ovplyvňovanie správania klienta so zachovaním diskrétnosti. Cieľom je rozvoj aktivity, iniciatívy, samostatnosti a tvorivosti a dosiahnutie progresívneho výkonu v profesionálnom i osobnom živote. Konzultácie sú určené manažérom, zamestnancom, študentom, manželským partnerom i deťom. Počas konzultácie sa klient zbavuje stresov, ktoré vznikli v minulosti a ovplyvňujú jeho správanie a konanie. Negatívne reakcie si klient nemusí v záťažových situáciách vôbec uvedomovať.
Konzultujeme ako navrhnuté postupy implementovať do každodennej práce a aké metódy a prostriedky k tomu využiť. V rámci dlhodobej spolupráce poskytujeme služby, ktoré prispievajú k prosperite manažéra a spoločnosti.
Konzultácia trvá 60 – 70 minút.
Cena za konzultáciu 50,-€, včítane 20% DPH.
Konzultáciu si dohodnite telefonicky, alebo e-mailom.
Štandardne riešené problémy:
- Vzťahy pracovné, partnerské, rodinné,…
- Nadväzovanie vzťahov
- Komunikácia
- Životné zmeny
- Rozvoj sebavedomia
- Syndróm vyhorenia
- Stagnácia – Motivácia osobná, profesionálna
- Prezentačné zručnosti
- Verejné vystúpenie, tréma
- Závislosti
- Fóbie
- Bolesti
- Problémy s učením – dyslexia, dysgrafia
- Hyperaktivita
- Koncentrácia
- Zlepšenie športových výkonov
Koučovanie je v súčasnej dobe nástroj na profesionálny rozvoj zamestnanca a osobnostný rast jednotlivca.
Definícia:
- koučovanie je metóda vypracovaná v športe, najmä v americkom futbale; využíva vedomosti individuálnej a skupinovej psychológie, sugestívnu prácu s rituálmi a tradíciami a emocionálnu podporu charizmatického trénera, kouča
- v osemdesiatich rokoch techniky prenesené do podnikovej praxe; metóda práce s ľuďmi založená na myšlienke, že dospelý človek sa najlepšie učí praxou a vlastnou skúsenosťou; metóda používaná k taktnému a ohľaduplnému ovplyvňovaniu pracovného správania človeka; cieľom je rozvoj aktivity, iniciatívy, samostatnosti a tvorivosti; pretože nepoužíva príkazy ani poučovania, vedie k zvyšovaniu pracovného výkonu; prekračuje rámec participatívneho štýlu vedenia (Psychologický slovník, Praha 2000)